Sidevisninger i alt

søndag den 15. maj 2011

Kom så igang....

Ja ja nu er jeg igang, skuret skal tømmes, og indrømmet det er sgu trælst med alt det lor... man lige kan gemme et sådan sted, ved jo ligesom ikke hvornår man skal bruge sagerne igen :)

Så kom jeg igang, det første læs er på traileren, og resten skal Jan vist være med til at kigge på, det er vist mest hans skrammel der er tilbage. Skuret har efterhånden talte dage, det skal fjernes for det står lige der hvor drivhuset vil stå bedst i haven. Men det er nu også pilråddent og tjenestetiden her på Horsensvej overstået.

Tak for den tid du har tjent os Hr. Skur. 

En stor Rododendron fra mine forældres tideligere "have" på Rosensgade. 

Et lille udsnit af nogle af havens blomster på denne tid af året

Ihhh, hvor jeg glæder mit til drivhuse er sat op. Helt vildt, jeg skal læse, nyde dufte, have lidt nyttigt og drikke kaffe i den lille stue jeg får der....

2 kommentarer:

  1. Du er heldig at have såkaldte "grønne fingre". Mine er kulsorte i sammenligning. Jeg har bare ikke pejling på blomste og planter overhovedet... Men jeg synes det lyder rigtig hyggeligt, at sidde med kaffe og en god bog i drivhus-stuen. :)

    SvarSlet
  2. Du skal da være så velkommen engang når du vender vejen denne vej

    SvarSlet