Sidevisninger i alt

søndag den 14. august 2011

Det var den ferie

Mine tre ugers ferie er nu fuldstændigt brugt op.... men jeg er også klar til kamp igen. :o)

Og hvad har jeg så bedrevet i de tre uger? Ja ifølge min Facebook har jeg danset alle tre uger, så det passer jo nok. Og sikke alt det jeg har fået ud af det. Mange nye danse, som har været med til at give mig blod på tanden til flere og svære danse.Det at være afsted på Linedanse camp i Glyngøre har også givet mand og søn en forståelse for dansen, måske en bedre accept af den.

Ud over motionen i dansen har jeg smidt et par kilo væk, ikke med vilje men pga. al den motion. Det er vel blevet til et par timer herhjemme hverdag og så lidt mere om onsdagen, hvor jeg har været hos United liners i Kjellerup og danse også.

Ud over dansen har jeg passet min have (næsten, græsset er ved at være lidt for langt), taget sol de dage hvor det var muligt, læst mine bøger fra biblioteket, som nu aller er skiftet ud igen, passet på at computeren ikke manglede strøm :o) osv osv.

Så alt i alt har det været en forrygende ferie. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar