Sidevisninger i alt

fredag den 18. januar 2013

Nyt år nye udfordringer



Sikke lang tid der er gået siden sidst. Må erkende at den ene dag tager den anden.
Det her bloggen er måske ikke lige helt mig hver dag eller uge, men nu prøver jeg igen.


Dette år er startet hmmmm, godt nok, vi har endelig mødt et ar lærere i folkeskoleregi der vil være med til at hjælpe os og Mads når har skal have lidt ekstra fri for at kunne deltage i diverse EM og Træninger i Holland. Så han nu får lektier for når han skal afsted. Dejligt med faglig opbakning, han skal jo også have noget at leve af når han ikke længere skal køre cross. Til trods for denne opbakning har vi valgt at søge ind på en elitesports skole i Horsens. Her er der mere sport på programmet og Mads vil være sammen med andre der brænder for deres sport.

Mia knokler i gym. med studie retnings opgaven, samtidig med at arbejde og en syg hest passes. Jeg ser 1000.- flyve ud af vinduerne, denne ekstra udgift kunne man godt have undværet.

Jeg har desvære pådraget mig en overbelastning i venstre fod, ved at danse, men heldigvis ser det ud til at akupunkturen i mandags hjalp på dette.

Jeg genoptager min kamp mod sukkeret, så det ikke igen skal få kontrol over mit liv.



1 kommentar: