Sidevisninger i alt

lørdag den 7. juli 2012

Dagen idag...

Jeg har fået ny opvaskemaskine......en lavenergi og lydniveau lav en.... den er super, bortset fra den skriver på tysk og jeg kan ikke finde ud af at lave det om...

Sååå, enten skal jeg opgraderes i tyske ord eller også må vi sammen her hjemme se at finde ud af hvordan man nu engang gør det der... Men dejligt er det, den larmer ikke og jeg skal ikke længere frygte svømmehud mellem mine tykke fingre.

Nu står ferien for døren.... og det er dejligt. 3 uger uden vækkeur....

I dag skal vi til 40 års fødselsdag hos en af naboerne, gad vide hvor mange af dem der kommer jeg kender i forvejen, for fødselaren er en odder dreng, og har mange venner derfra, altså ligesom mig. Spændende.

Skulle vi lave lidt sjov med Peter???? Hmmm, den tager jeg lige op til overvejelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar