Sidevisninger i alt

fredag den 27. juli 2012

Så står feriens sidste dag for døren. Sikke en ferie, Peters 4 års fest var sjov og der var mange der blev noget små berusede.

Turen til Bornholm var skøn, et gensyn med huset i Svaneke som min mors plejefar boede i, de skønne røgede sild, store is, besøg hos min Faster og Onkel, der har bosat sig i Tejn for 10 år siden. Vejret var nu nok bedre trods alt end i Østjylland. Perfekt danse arrangement, masser af hygge og super crossskole.

Stranden i Dueodde, det s´mest smukke hvide sand man kan ønske sig

Vang havn, Udsigt til Hammershus

En del af Hammershus ruin, trappen har vi siddet på min bror og jeg da vi var børn.

Udsigt fra campingpladsen i Halse. 
Og sommeren ramte DK, da vi ankom hjemme på vores adresse. Så hele ugen har jeg nydt solen fra terrassen i haven, både alene og sammen med børn, mand og gode venner. Så alt i alt en dejlig ferie...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar